فروشگاه

قبولی صد در صد ازمون ایین نامه اصلی

قبولی صد در صد ازمون ایین نامه اصلی

قبولی در آزمون آیین نامه اصلی نیاز به برنامه ریزی و مطالعه و تمرین دارد. بهتر است نمونه سوالات آیین نامه رانندگی را پیش از آزمون آیین نامه رانندگی مرور کرد و تمامی نکات آزمون‎‌های قبلی را شناخت. مطمئناً سوالات آیین نامه اصلی ۹۹ اشتراکات زیادی با آزمون‌های پیشین دارد. با ما همراه باشید تا از طریق ازمون ایین نامه اصلی آنلاین تسلط کافی را به سوالات آیین نامه اصلی با جواب پیدا کنید.

? با خرید کتاب نمونه سوالات آیین نامه اصلی ما  قبولی شما تضمین شود

به شما تضمین می‌دهیم که ۱۰۰ درصد قبولی در آزمون آیین نامه اصلی دستاوردی است که سال‌هاست فعالان این حوزه به متقاضیان آزمون آیین نامه هدیه دادند. تیم تخصصی ما عین سوالات آزمون راهنمایی و رانندگی را در اختیار شما می‌گذارد که با مرور آنها امکان ندارد قبولی را تجربه نکنید.مهم‌ نیست چه سنی دارید و یا سطح سواد شما چگونه است. تمامی سنین و تمامی افراد، حتی کسانی که ترس از امتحان دارند یا سال‌هاست در هیچ آزمونی شرکت نکردند.


وب سایت مکانیکو جهت رفاه کاربرانی که امکان آنلاین شدن و تست زدن آزمون های آیین نامه اصلی رانندگی را ندارندبسته طلایی نمونه سوالات آیین نامه رانندگی با جواب  که شامل ۳ بسته + نکات کلیدی و سوالات مهم آزمون آیین نامه سال ۹۹ می باشد، طبق نگارش جدید کتاب آیین نامه راهنمایی و رانندگی تهیه و تنظیم نموده است.

برای خرید عین سوالات آزمون آیین نامه روی دکمه زیر کلیک

قیمت محصول:68هزار تومان

قیمت فقط 9.900تومان
کتاب به صورت فایل pdf می باشد و بعد از پرداخت وجه به صفحه دانلود  انتقال می یابید


 

 

هنرجوی گرامی شما با پرداخت هزینه بسته طلایی سوالات آیین نامه به مبلغ15  هزار تومان ۳ بسته در اختیار شما قرار خواهد گرفت که شامل: سوالات پرتکرار آیین نامه،سخت ترین سوالات آیین نامه،مهم ترین سوالات آیین نامه،برنامه تست سوالات آیین نامه موارد مهم  آزمون شهری و…می باشد.

سوالات آیین نامه رانندگی سال ۹۹

با خواندن  نمونه سوالات آیین نامه رانندگی (بسته طلایی) نیاز به جزوه دیگری برای شرکت در آزمون آیین نامه ( اصلی) ندارید. این مجموعه از منابع بسیار معتبر جمع آوری شده که در آزمون های سال ۹۹ برگزار شده است، لازم به ذکر است پاسخنامه تمامی سوالات به رنگ سبز

(تیک خورده) مشخص شده است. با خواند نمونه سوالات آیین نامه رانندگی با اطمینان و آمادگی کامل در آزمون آیین نامه رانندگی شرکت نمایید و قبول شوید.

همان طور که میدانید در هر آزمونی مطالعه نمونه سوالات دوره های قبل آزمون و مطالعه ی جزوات آموزشی و خلاصه مطالب یکی از بهترین و مهمترین عوامل تسلط به موضوعات یاد گرفته شده و مرور سریع مطالب است. همانطور که مستحضر هستید بیشتر جرایم راهنمایی و رانندگی به علت اطلاع نداشتن از قوانین است بنابراین امروزه آزمون راهنمایی و رانندگی اهمیت بسیار زیادی یافته است. این سوالات به صورت یک یکی تایپ شده و تابلوها جمع آوری شده بنابراین مانند دیگر نمونه سوالات موجود در اینترنت اسکن شده و بدون کیفیت نیست.

 

نکات کلیدی و سوالات مهم و پرتکرار آزمون آیین نامه اصلی ارسالی کاربران سایت

مکانیکو تمامی سوالات مهم و نکات کلیدی آزمون آیین نامه اصلی ارسالی کاربران سایت را در قالب یک فایل پی دی اف جمع آوری کرده است و در کنار بسته طلایی به صورت کاملا رایگان برای خریداران بسته طلایی ارسال می نمایید.


نگران نباش با پکیج طلایی فقط یک قدم تا قبولی در آزمون آیین نامه فاصله داری

ضمانت ۱۰۰% بازگشت مبلغ پرداختی شما در صورت عدم رضایت

 

ما دوست نداریم که از سایت ما خریدی بکنید و محصول خریداری شده به کارتون نیاد.
پس اگر بعد از استفاده از محصول ما، مورد رضایت شما نبود ، نام و شماره کارتتون رو به صورت نظر داخل سایت ارسال کنید تا در اسرع وقت مبلغ پرداختیتون بازگشت داده بشه.

برای خرید عین سوالات آزمون آیین نامه روی دکمه زیر کلیک کنید


قیمت محصول:68هزار تومان

قیمت فقط 9.900تومان
کتاب به صورت فایل pdf می باشد و بعد از پرداخت وجه به صفحه دانلود  انتقال می یابید


 

 

مشاهده بیشتر

mohsen salehi

مکانیکو مجموعه‌ای خلاق می‌باشد که با هدف بالابردن سطح دانش و مهارت عیب یابی و تربیت متخصصین کار آزموده بنا گردیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا