برق اتومبيلسنسور ها وعملگر ها
سنسورها و سیستم انژکتور پراید
سنسورها و سیستم انژکتور پراید
در پرایدهای انژکتوری (از سال 82 به بعد) 2 مدل اصلی سیستم انژکتوری کیا(مدل های قدیمی تر) و ساژم (مدل های جدیدتر) وجود دارد.
سنسورها و سیستم انژکتور پراید، سنسورها و سیستم انژکتور پراید کیا، سنسورهای پراید زیمنس، سنسورهای پراید ساژم، سوزن انژکتور پراید کجاست، سیستم کاربراتور،
مزایا سیستم انژکتوری نسبت به سیستم کاربراتور
1- توزیع سوخت یکنواخت و به اندازه لازم بین سیلندرها.
2- خام سوزی کمتر بدلیل ارسال سوخت اندازه گیری شده.
3- افزایش راندمان حجمی موتور.
مطلب پیشنهادی:
تشخیص پراید زیمنس و ساژم، تفاوت سیستم کاربراتوری به سیستم انژکتوری،
4- ارتفاع موتور بعلت حذف کاربراتور کوتاه تر است.
5- نیاز به سیستم کنترل حرارت منیفولدگاز (آب گرم یا حرارت سنج اگزوز) نمی باشد.
6- قدرت شتاب گیری موتور زیاد است.
7- مصرف سوخت بدلیل اندازه گیری در همه شرایط کمتر است.
8- تاثیر فشار هوا یا دمای محیط در مقدار سوخت موثر نمی باشد.
سنسورها و سیستم انژکتور پراید (کیا و ساژم)
انژکتور پراید کجاست، تاثیر مصرف سوخت سیستم انژکتوری نسبت به کاربراتوری،
مطلب پیشنهادی:
عکس انژکتور پراید، مزایا سیستم انژکتوری، معرفی سنسورهای پراید
سلام من یه پراید 85 دارم مدتی که وقتی موتور سرده و استارت میزنم ریپ میزنه یا به عبارتی 3کار میکنه دور موتور میاد روی نیم یه گاز که میدم دور موتور می ره بالا و درست میشه این کار رو بعضی وقتا با دو یا سه بار باید انجام بدم تا درست بشه شمع وابر استپر پمپ بنزین رو عوض کردم درست نشد دلیلش رو اگه میدانید جواب بدین لطفا
سلام
دیاگ بزنید سنسور مپ رو چک کنید
همین طور کمپرس سیلندرا رو بگین بگیرن
ببیند واشر سرسیلندر نسوخته باشه